Samsung VCC8480 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VCC8480 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Katharina1234 28-07-2012
Geschreven voor: Samsung VCC8480 rood

Na precies 2 jaar en 3 maanden heeft deze stofzuiger het begeven. De motor is doorgebrand waarschijnlijk.
De laatste tijd vond ik al dat hij steeds warmer werd.
Elke week spoelde ik het filter uit en liet het 2 dagen drogen. De stofbak leegde ik als die half vol zat.
Hij heeft altijd een prima zuigkracht gehad.
De bijgeleverde 3 borstels zijn ideaal voor alle denkbare vloeren. Echt een pluspunt.
Het snoeroprolsysteem hapert nog al eens. Het laatste stukje snoer gaat er meestal niet in.
Het stuk van de slang wat aan de stofzuiger gaat ging al na een paar weken los. Die heb ik er in moeten lijmen.
Het handvat wat in de steel/voet gaat bleef na een jaar niet meer zitten. Viel binnen de garantie, we hebben een compleet nieuwe slang gekregen toen.
Al met al geen stofzuiger die ik aanbeveel hoewel de zuigkracht altijd geweldig is geweest.

paul prevos 04-04-2010
Geschreven voor: Samsung VCC8480 rood

Nu ruim een half jaar in het bezit van de stofzuiger.
Helaas kan ik de mening van de vorige klant niet delen.
Zeker als je iedere dag de stofzuiger moet gebruiken omdat we een hond hebben.
De stoffilters kun je naar tweeweken reinigen want de zuigkracht neemt dan af.Zelfs het HEPA filter werkt niet al te best.
Ook het verwisslen van mondstuken gaat erg moeizaam en stroef. De lange stroomkabel heeft een voordeel maar ook een nadeel dat door het vele gebruik steeds langzamer gaat.
Helaas maar de volgende wordt toch maar weer de betrouwbare tradionele stofzuiger gewoon met een vervangbare stofzak.

msb172 15-03-2010
Geschreven voor: Samsung VCC8480 paars

hele fijne stofzuiger,ook vanwege de electronische zuigkrachregeling op het handvat over de zuigkracht zijn we dik tevreden.

hiezke 05-01-2010

zuigt perfect , fijn geluid ,
heel makkelijk leeg te maken .
en een behoorlijk lang snoer.
tot nu toe geen seconde spijt van onze aankoop .